Status grej

Facebook grej


Tilda pettersson: en tjej som går i uppgård som jag inte känner så bra.

Rich fox: skit skön kille fast känner inte så bra.

Kickan öfverstedt: min gulliga moster.

Peppe öfverstedt: Vet inte vad det blir men min mosters kille.

Lovisa waesterberg: Söt tjej som jag vill lära känna bättre.

yaya johansson: Tjej från grönan rolig och snäll.

lollo bornefelt: Jätte snäll tjej och söt också.

Olivia torsell: Jätte snygg tjej som jag inte känner så bra.

Theo lundahl: Skit snäll kille som jag känner och rolig också.

Amanda lindberg: Jätte snäll och rolig som jag saknar.

Nea kumlin: Söt tjej som jag saknar.

Stella bredler: Känner inte men värkar snäll.

Ida vinsa: Skit söt och snygg och söt brud som jag saknar och kort också.

Hanna Hagermark: Söt tjej också som jag saknar.

Bella sundqvist: Mitt ex som jag saknar snäll rolig och söt.

Cajsa lunell: En snäll tjej från grönan.

Mattias lindberg: En rolig kille och han går i min skola.

sara jahangiri: En snäll tjej som jag inte känner så bra.

Jennifer hallander: Söt tjej som jag inte känner så bra men säkert snäll.

Vigge håkansson: Min bror som är skit snäll och söt också ;).

Molly malhotra: Söt och snäll tjej som jag saknar.

Erik sandström: snäll kille och söt som kör i mitt innebandy lag.

Måns strandberg: Snäll kille som kör i mitt innebandy lag.

Zarita esteka: Säkert en snäll brud som jag inte känner men hon är ganska söt iallafall.

kristoffer öfverstedt: Min kussin som är snäll och rolig.

johan eriksson: Min bror skit snäll och söt.

David lengmo: En liten snabb kille som spelar i mitt innebandy lag och han är duktig på innebandy.

Jesper noren. En skön kille som kör i mitt lag snäll också.

Emelie jansson: En skyst brud och snäll och söt och rolig är hon.

Bella johansson: En jätte söt tjej som jag saknar och hon är söt,snäll och skyst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0